bonbonland.

i fredags så åkte jag,mamma,sofia&lotta till danmark. först in om bottle shop och handla sprit sen blev det vidare till bonbonland, problem redan i kassan hahah x) stoppa hela kön, så duktiga va vi på sånt mög ;p iaf så kom  vi in och jag&sofia började åka en gimla massa karuseller, kul att ha någon att åka med ;D blev slush ice också, haha 50 getingar där inne iochmed det är så sött, och ingen förutom jag våga gå in där, lotta hade redan blivit stucken  2 gånger x)
lotta&mamma va med oss och åkte vattenkarusellerna, skit skoj! &  vi alla blev väldigt blöta. men det va svalkande.
jag&sofia åkte berg och dalbanan många gånger och fick tillsltu ett bra foto på oss x) haha! Lopar, och 90 grader upp och sen ner, usch ja! haha.
sen drog hon upp mig i fritt fall, och jag trodde jag skulle dö när jag satt där uppe och utsikt över danmark ;p men jag överlever som ni ser iochmed jag sitter här haha. hade mycket tur med vädret,
stack hem vid 6 tiden,och va i sverige vid 8, och då blev det in om Mc donalds, där vi såg en snygg man, och då glodde alla så vi började tuta och vinka när vi körde därifrån, så körde han efter oss hahahaha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0