Danmark,javisst! (;

Nu är klockan 07.18, ahh tänk er att jag gått upp halv 7 medans alla ni andra sover och väldigt många jobbar, tyvärr ;p
iaf, så kommer lotta&fia om ca 30min? Så nu ska jag bara klä på mig och upp med håret i en knorr haha. Sen bär det av till danmark. Ska in om och köpa smått och gott (; mums! nu vill jag festa HAHH <3
sen ska vi till bonbonland, & där blir det mycket sol,karuseller,vatten och skrik från lotta som hatar karuseller haha (; men tur har jag fia som åker, för mamma åker ju knappt iheller, mest vattenkarusellerna x) men nu måste jag gå, hörs inte mer idag så imorgon lär nog komma bilder, om jag är hemma.
ska nog sova hos älskling när jag kommer hem från danmark, eller så sover han här. får se (?)
sen imorgon blir det att köra mamma&lotta på partyparty, så knappt inne då iheller, men ska trycka in lite tid för min kära blogg haha (;

KYSS!
miss my boy ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0