festfestfest!

igår så va de fest hos min älskling ;D med bl.a. erika,sofie,smulan,timmi,dennis,marlan,bmw micke och så (= lite fler folk kom sen, "men detta va vi som sov över xD + sara" iaf, så hade vi grymt trevligt, drack lite turkisk peppar, vilket inte va en höjdare "för de ska stå i 1 vecka minst, men vi drog direkt allt vodka och lite bitar med turkiskpeppar karameller" ah gud! iaf, så hade jag grymt trevligt. Limpan,mulle,marthina,jonny och lite så, kom senare ;D Iaf så när klockan blev halv3, så blev älskling väldigt trött så vi flytta in där inne, och då sofie,marlan,micke,jag,dennis&timmi ner i källaren men älskling blev kinkig, så vi fick bara vara uppe i 10min till x)! blev ett jävla liv, gick ut lite på trappan, ah gud så kul! kinkiga folk, finns ju inget roligare än att bara hålla på, och sega ännu mera (; grr! haha.
iaf, så ¨åkte timmi hem, och vi andra sov där. blev ett helvete med alla ställen. vissa sov på golvet, soffor, säng,madrass o.s.v. eftersom min älskling snarkar som en IDIOT, så gick jag ut och la mig i en stol, eller la, och la, men försökte ligga i en stol med hans pappas täcke x) haha! gick in igen, och fick dock INGEN blund inatt ....
Alla vaknade vid 10tiden,och jag bara:YES ÄNTLIGEN! Erika,Smulan,Dennis&Micke cykla iväg och handla bullar och pålägg, sen blev de frukost där ute, mysigt! sen blev det chill, snack och så. Timmi kom, pigg som fan ;p haha! han hade sovit i egen stor säng medans vi andra kved. men iaf så kom Jonny sen och hämta oss, så blev det hem.
en vända till caroline där vi sola lite, sen hem göra mig iordning,sminkamig, duscha och allt .





KYSS!
& tack för en trevlig kväll snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0