gonatt snart ?

inget tangentbord idag iheller haha X) ,sitter lite vid de innan jag ska sova, där jag bara skriver mina tankar o.s.v. för att jag ska skriva in mig i de liksom, är så glad vid de jag har. men de robin köpte va fan ändå för porrigt asså ;D haha! gillar de starkt.
nog bestämt mig nu, blir Ystad.. ah vafan! 3år går snabbt, sen behöver jag inte vistas i ystad med, för då blir de nog Lunds unversitet hahaha! 4år till där ;p men lund är ju faktiskt lite bättre än ystad "enligt mig iaf" haha...
bestämt mig för 0snabbmat nu, fan ätit de hela veckan! har ju int haft tid att laga mat hemma hos pappa;p ... uschja! måste gå ner lite nu när de är sommar, skulle börjat redan innan men allt har ju klyddat, nu iochmed pappa flytta såhär tidigt, också kommer min syster,volle,linus,linnea & den lille, ner nu om någon vecka också ;D "efter jag jobbat bestämde jag och veronica" skojskoj,
imorgon blir de ikea iaf, köpa bord och lite så till mig sen ska pappa ha en jäääävla massa haha! en hel a4 full med saker som ska handlas ;p fixar vi daddy!
på kvällen kommer älskling och hämtar mig, blir något skoj på kvällen iaf sen hem till honom, kanske någon film (?) jatack, sen sova i hans stora och mysiga säng. saknar dig! skaffa en annan telefon nu ..............

                     

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0