hejhej

Tjingeliiing alla läsare! ;D allt bra med er? med mig är det bara bra, förkyld och slö bara haha.
vad ska ni hitta på med ikväll? ni får ta det lugnt iaf ;D sjöbomarknad ju, någon som ska dit?
själv så ska jag grilla vid 4tiden hemma hos min kära far, och sen kommer älskling hit och det blir första gången han träffar pappa ;p haha! se hur de kommer gå (= sen kör vi iväg till trelleborg, tror jag? alla andra ska till Sjöbomarknad, så kanske blir en sväng med dom dit? får se vilken bil vi åker i, iochmed hans inte fungerar.....
men nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen måla mina naglar så dom kan se lite bra ut, för dom är ju helt fula nu sen påbyggnaden åkte av,
hörs sen!

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0