hellu babes!

idag så blev det upp vid kanske 11,12 tiden? & då röjde vi lite i köket, mamma målade en gång till sen blev det att fixa där lite så det såg någorlunda bra ut. Blir att tapetsera en annan gång, när vi hittat vår dröm tapet haha! ;p
Blev hööög musik och röjja undan på mitt rum, fixade lite i garderoben och sen i någon låda, bara så jag fick undan lite saker och så, hatar ju att ha saker ute så andra ser de, utan det ska vara i lådor/hyllor fint haha! usch ja, hur kan man vilja de ;p Nu ska bara mitt gamla tangentbord väck från kartongen "från de nya" och så, så är jag äntligen av med det också. men vägrar ta ner de till källare, så får fixa plats för det också ;p sen fixade jag i min andra garderob och slängde någon enstaka jacka och några linnen där, & mina älskade skor :'( ,fyfan så fina dom va! jag&mamma räknade hur många skor jag har nu haha ;p kom upp i 20st i garderoben, 3 är inte använda, 3 är typ itu? och ja... haha! men vill spara ändå, men måste klacka om mina andra skor ... dom va helt nya, första gången jag använde dom så "föll jag för ericsson" hahahah! ah gud asså! men dom får klackas om nu snart, för dom är så himla fina.
iaf, så på kvällen blev det hem till lotta&fia, mill va inte hemma ... Kollade på Blue Water High sen blev det massa skit snack och bestämde lite mer om fredag "ska till danmark då"
men nu ska jag sova! gonatt babes.

KYSS!
miss my boy .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0