helluu (;

Nu sitter jag här, älskling&mulle har nyss åkt till trelleborg.
denna dagen spenderades framför tvn, vi tre kollade på Ciao bella. riktigt bra film faktiskt! sen blev det mest datan och sängen ;D mysigt!
dom körde och hämta kebab/pizza till oss tre, också mamma&robin. så satt vi och käka det, men givetsvis glömde dom såsen så jag och mulle dampa hahaha x) men det gick att äta utan också, men föredrar sås!
iaf, så stack dom väl hem vid 20.00 typ? då skulle dom iväg till jonny boy ;p haha! orkade självi nte hänga på, för jag skulle isåfall duscha och allt, sen sova hos älskling. men det får bli en annan dag! ska ju till svedala imorgon, och kanske malmö med Marthina? (: <3
men nu har Ronny fixat min data lite ;D sen kolla vi bilder sen han va i Miami,  härligt.
ska väl duscha nu snart? sugen på multivitamin och chockad.... diam <3 haha! menmen,
hörs sen!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0