ikea med daddy!

idag så vaknade jag kl 11 av mitt alarm på mobilen ;p upp&hoppa, käkade frukost ute på balkongen sen blev det att sola, tyvärr blev det bara i 2 timmar, för den fick jag in i duschen och sen göra mig iordning.
nu sitter jgabara här, väntar på att pappa ska ringa! han är på banken nu, för dom nya ska ha vårt hus idag. Ska till ikea om ca 30min, yeey! härligt. blir mycket handlande idag, soffa,soffbord,bord,mattor,skåp o.s.v. så har värsta släp med oss, haha! för jag ska också ha ett bord så!
fick förästen mina saker ifrån oriflame igår, sminkväska, sminkpenna och en handcream.
iaf, så kommer jag inte blogga mer för ikväll så kommer älsklingoch hämtar mig så blir det ute ikväll i trelleborg, sen blir det hem till älskling och sova ;D <3



KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0