inte tid för blogg ;p

igår så la jag hos lotta&fia, med mamma. för mill "den stackaren" jobbar haha ;p uschja! men iaf, så solade vi, så min böld kunde bli större och farligare, sen doppa jag mig FAKTISKT i deras pool ;D riktigt skönt va de! kvällen sependerrades med några filmer, soffan, och min älskade mamma ;p sjuk ju ,så finns inte så mkt mer att göra.
idag så stack jag och mamma ner till färgcenter, jag skulle köpa lite. Sen så hämta vi min bror, för dom har inget intrernet hemma, så han får ha sin data här denna veckan. Ikväll blir det hem till älskling <3
aj aj, min hals :/ usch börjar känna hunger nu, inte ätit så riktigt sen i tisdags.. piggelin.



KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0