jobb idag igen ;p ..

vaknade av klockan kl halv9, upp och hoppa! iväg till pappa för att snabbt käka frukost sen blev det att fortsätta flytta allt de sista, sen totaltstäda i gamla huset. blev ursnyggt haha! fanjag som gjort de ju,
& såklart mycket sol hela dagen, sjukt varmt att gå med "jobbekläder" och sånt ute i solen ..... Tippen några varv idag också faktiskt. många som solar,är på stranden, badar, grillas o.s.v. Låter mycket härligt för er ;D själv jobbar jag från 09-20 varenda dag nu ,, men ledig nästa vecka ;D hoppas vädret hållt i sig!
Men ibland får man jufaktiskt känna på verkligheten, jobba. inte bara lata  sig och tro att man kan plocka pengar på träden. utan att kämpa för pengarna, inte bara kolla kontot och tänka:
- ah tack mamma/pappa, äntligen studiebidraget!
det får man inte hela livet, så nu har jag nästa vecka ledigt sen börjar jag jobba igen ;p .. sånt är ju lviet för dom flesta, eller ja, inte för alla haha! inte för dom som ska bo hos mor&far hela livet, eller som är bortskämta. vissa lever på föräldrarna, men dock inte jag. vill börja tjäna mina egna pengar, inte få av mor ;p
ikväll blir det iaf bara tvn, är så himla trött efter denna dagen.. Ryggen har pajjat, sjukt ont! men det går över.
ska NOG sätta i tangentbordet också, men tror inte de haha ;p tycker mitt är så härligt.
& vissa av mina naglar och gått av nu när jag jobbat .. men vafaN! dom har ju gjort sitt.. Har typ 6kvar, och ska låta dom åka av själv, för jag vill ha min egna naglar fina, inte massa fliser och mög som är itu ;P


KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0