jobbjobb.

idag så började jag jobba klockan 06.45 (= inte så farligt att gå upp vid den tiden, faktiskt ! trodde det skulle vara mycket värre. Inte fint väder ändå så likabra att jobba ;D
Började med att hämta den stora jävla maskinen vi skulle ha till golvet, blev att fixa med maskinen i 2 stora feta rum, jag körde maskinen ;D fett! hahahaa. Sen blev det taket, fixa med tavlorna och fönsterna, mer hann vi inte idag.
& upp på ovanvåningen får INGEN vara. Det är typ en "herrklubb" INGEN annan har varit där uppe i dom rummen, dom har larm där även om det är inomhus. Vad dom gör där eller hur det ser ut vet ingen mer än dom som är medlemma där. & det är svårt att bli medlemma. & tro fan jag blir nyfiken, dom betalar för att vara där. Vad kan vara så skoj/intressant för att man ska betala en stor summa för att komma dit på kvällar, dagar och umgås med bara killar. Ingen får städa där uppe iheller, jag vill veta hur där ser ut. men det är bara att fantisera för det lär jag aldrig få reda på .. AH! HAHA (= Det hänger 4 bilder nere i storarummet, på stora herrar som varit med i den Herrklubben, typ "presidenter över klubben" och dom har världens finaste "dräckter/kläder" och med sån "Miss American" hahah, sånt band fast där står då något annat. Ska faktiskt fota det imorgon så ni får se ;D ahh vill upp dit asså! .. kanske biljardrum och bastu? vem vet haha. Kanske knullar varandra i röven x) ? nej bara skämta. men jag spricker snart så nyfiken jag är!
Slutade iaf klockan 15.00 idag typ, och då stack jag och mamma och handlade sen nu är jag hemma och snart ska jag käka. Ikväll blir de att ta det lugnt, prova min nya tröja ;D Som jag beställde på internet.

Tyvärr går inte bilden in där på bloggen (?) men gå in på min bilddagbok, Sessaaan . Där har jag lagt in den!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0