mamma mia!

lotta&fia kom och hämtade mig vid sju tiden, så körde vi in till malmö (: mycket trevlig stad!
gick runder på gågatan och så, snacka skit, käkade på burger king "inte jag ;p" sen handlade vi lite snacks inför bian. kom till bian, gick in och satte oss, fick mycket bra platser ;D "som vi bokade innan idag"
filmen var riktigt bra, mamma mia! blev helnöjd, men tycker själv det är jobbigt med för mycket musik i de... får ont i huvudet då ;p speciellt av sån musik (; men det gick! funderade hela tiden på hur jobbigt det måste vara att inte få veta vem ens pappa är, och när man väl upptäcker det. Så finns det tre olika alternativ, varken mamman eller dottern vet vem av dom tre som är hennes riktigt pappa, usch va förvirrat... så hemskt!
men nu är klockan halv1, kom nyss hem. & då kom jag på att jag inte hade mina nycklar, mamma sov. AH NÄ :o panik! smsa robin, så han kom och öppna åt mig (aa ,tacktack haha! du fick ju faktiskt lite godis så ;p
ska iaf sova nu, ska upp halv 7 ....................... för att vi ska komma iväg tidigt ;D alltså om 6 timmar ...
byebye, sköt om er!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0