måndag, vanlig sommarlovs måndag.

idag så har jag bara tagit de lugnt, gick en runda med mamma sen körde vi till lotta på kvällen (= käka rabarbepaj med hende,mill,fia,mamma,caroline & jag såklart. mycket god! hehe. massa snack om killarna hahahah!
hur mycket kom vi i räkningen ? (; haha. iaf, så harj ag nyss kommit hem,
och min hemska katt har nyss vällt ner 2 vaser med vatten, på min telefon, kablar, nya bordet och min säng. tacktacktack! inte mitt rum mera ska jag lova, äckel är rätta ordet, & en spark i röven.
ska väl snart kolla på de Jihad, se va de e för något ;p har inget bättre för mig! sen blir de att sova, inget bättre för mig faktiskt. så jag säger väl gonatt redan nu ;p men tro inte jag ska sova, är inte pensionär haha! minst 01.00 (=
iaf, så gonatt alla!

& imorgon kommer älskling,
blir att träffa hans föräldrar (?) innan dom åker,
för då har vi två huset för oss själva, i 2 veckor <3 grr.

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0