marthina och folket.

igår så hämta robinhjärtat mig i Svedala, så lämnade han av mig hos marthina ;D snackade massa skit och så, sen kom Dennis och hämtade oss, och då blev det MC Donalds, gutt ! haha. Sen penta vi mest runder i stan, robinhjärtat,mulle,lars,frans,timmi,simon och folket kom också ut ;D Sen när alla kört hem så stog dennis,jag,marthina&timmi och snacka skit på Entré (= men sen kom Gurra och några killar, sen körde timmi hem för han skulle jobba. Dennis,Marthina&jag körde ut på grusväg sen körde Marthina dennis bil lite ;D gick ju bra ! haha.
Hämtade Dennis lillebror, och sen åkte jag&marthina hem till henne där det blev ännu mer skitsnack sen film, fast vi båda somna skit snabbt, hann se typ 10min av filmen haha! skön säng, tempur! världens skönaste säng. Klockan hann väl bli typ ... 4 ?
vi vaknade vid halv 3 tiden hahahaha! då kom robinhjärtat och hämta mig,sen bar det av till Svedala MCdonalds, där vi åt varsin MCFlurry Diam (= Ända jag ätit på hela dagen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0