myskväll.

på kvällen så stack jag och mamma ner till lotta och snacka skit. Där va även Hende,Mill&Smulan (= trevligt även fast ni inte stanna länge. Iaf så stack vi hem sen, och då blev det Allsång på Skansen, fast inte så bra denna gången!
Kolla en film på tv sen. A best man. den va bra, men kolla inte klart den .. trött och ska sova nu hehe ;p
Upp kl 05.30, usch tänk er de när det är sommar. men får pengar för de så då bryr jag mig faktiskt inte så himla mycket om vilken tid det är, är faktiskti nte så himla trött på morgonen som jag trodde att jag skulle va.
imorgon blir de att sluta redan vid 2 tiden typ, för då kommer älskling <3 Yeey baby! GRRAaauuw.

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0