ohnä ...

& idag kom den tillbaka igen, för 6gången tror jag det är nu. bölden då assså, den växer inuti min hals, och man ser den lite på utsidan om man bara kollar på min hals. Kan knappt svälja, min röst blir annorlunda och det gör ont som fan ... ah operera bort de jävla möget asså! dampar som fan, blir helt slö av att ha den där och veta att jag får den på nytt hela tiden ..
Fick den första för över 1 år sedan, hållt på såhär sen dess.. Käkat pencilin efter pencilin hela tiden, me ninte nu mer! låter den bli stor, så blir de akuten sen direkt istället.
iaf, så kommer fia & lotta och hämtar mig och mamma, så ska vi ut på lite "dagsutflykt" mysigt, och bättre än att bara sitta hemma och ha tråkigt, sen kommer älskling när han slutat jobba <3


stor som en golfboll, och det gör ont .... full med var och skit =/
hoppas att den inte spricker, för fyfan!


vi hörs senare ikväll kanske!
KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0