packning,flyttning,älskling.

idag blev det att vakna kl10 av att klockan ringde, käkade frukost och gjorde mig iordning sen gick jag till pappa&min bror, & då började jag och robin packa allt på hans rum, så nu är hans rum helt tomt. Blev upp på vinden och ränsade så där är också tomt, sen lassade vi bilen med alla kartonger,kassar och lösa saker.
Körde bort till andra huset vid kl halv5, då fick vi nycklarna. Sen blev det bara att lassa av alla kartonger i dom olika rummet och sen upp till Kristinas och åt, skitgott! I love It <3
körde hem, och då hoppa jag in i badet direkt, sen hann jag klä på mig, sminka mig och platta håret sen klackade älskling på dörren. Kollade en film, bra men skrämande. någon äter sig fast i en, och man bildar familj, köper hus,bil, med någn annan. Sedan så blir ens tonårsdotter tillsammans med en kille, efter att nästan ha haft sex tillsammans med sin pappa, utan att veta om det. usch ja!
efter filmen så blev det bara en massa mys, glömde bort klockan totalt så vid halv 11, så åkte älskling hem.. :/ <3 han jobbar ju tyvärr, men sen när jag får ditt schema´efter andra jobbat så kan vi planera in med dom konstiga dagarna&tiderna med de... ;D
iaf, så ska jag sova nu snart, bara kolla lite till. Tar på krafterna att lyffta en massa tunga kartonger, att flytta o.s.v. Fast det är inte ofta man flyttar så ;p haha!
gonatt alla, sovgott! för det ska jag göra.





KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0