pizzaboden,minigolf.

ska gå med mamma till pizzaboden nu om typ 10min, ska käka där med lotta&mill ;D trevligt! Sen så kanske vi kör till beddinge för att spela lite minigolf, hade varit skoj att spela de med er hahahha! kan se mig de i huvudet ;p
ahh mina ögon har svullnat igen, inte mkt faktiskt :) men ögonlocken hänger och är helt lila/vinröda.. ajaj!
snacka om snyggt haha !;p ser ut som en ful ögonskugga, men vem fan har jag att vara snygg för ;p !?
lyssnar på :
B som i Bag, B som i Box, B som i bag in da box ;p hahah!
den är fast i huvudet, och den är dock int ebra hahahahah! men rolig.
mamma väckte mig kl 14.00 idag, i hennes säng ;p så käka vi frallor oc hsånt. så dagen har iaf varit lugn, varit skit trött iochmed jag kom hem imorse haha! usch ja .. men skoj hade vi,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0