semester nu ;D

hejhej läsare (; allt bra med er idag? med mig är det faktiskt riktigt bra, bölden har blivit mindre. inte så skoj men vafan! blir väl operation med norsken ändå i höst typ. För då tar dom det som är kvar av bölden, och sen mandlarna.
iaf, så jobbade jag idag igen! köket blev klart och det va äckligt! Först så skulle vi dra upp sån som sitter i golvet, där vatten åker ner (?) och det va äckligt, helt svart och brunt. Kersta börja klökas så jag fick ta de haha!
sen när vi drog ut en sån "plåt" under ugnen så va där fullt med mat fett kvar, typ 1cm lager, "såg ut som tjockt urin" det va riktigt jävla äckligt och sen när vi skulle ta de sista , det va typ .. en rullande stekplatta? så drog vi ut lådorna under, och där la en handduk med 2 stora bladdor med något brunt "såg ut som diare" ahh fyfan! kersta sprang in på dass x) haha.
det va äckligt, hemska kocka jävel asså! det är sjukt.
slutade iaf klockan 3 typ, då va hela villan klar ;D Så imorgon är jag ledig, och semester. Men bara tanken på att sommarlovet snart är slut, är ju ändå för hemskt asså ......
ska käka korv stroganoff nu, sen kommer älskling och hans syster (=

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0