slit och mög ;p

hejsan folks ;p har precis kommit hem efter en lång och jobbig dag hos pappa. gick dit tidigt imorse och då började vi packa, packa upp och så fortsatte de hela dagen fram tills kl 8 på kvällen, då tog vi bara sista lasstet till nya huset sen ränsade vi lite som ska till Tippen imorgon.
så är snart klara ;D blir en bara städa imorgon, putsa alla fönster, dammsuga, moppa golvet, torka av exakt överallt och såå ..... drygt men tycker det är kul att städa så blir ju lite roligare då ;D
skit fint väder, och jag kan inte sola =( .... men på lördag så blir det nog stranden <3 ,
Ikea på fredag ;D & älskling då också antagligen.
jobbar från 10.00 - 17.00 varje dag, förutom idag så jobba jag till 21.00 ;p så blir pengar på fredagkväll efter ikea ,av lilla pappa får man hoppas (aa ,snacka ju om de idag!
money, money moneeeey!
VET NI VAD? JAG KOM IN PÅ NFU I SVEDALA, ;D MEN NU VET JAG INTE OM JAG VILL GÅ DÄR ....BÖRJAR TVEKA KANSKE, FÖR STUDENTEN ÄR JU LITEN DÄR, BARA 1GYMNASIESKOLA,
+ ATT MILL&SMULAN GÅR PÅ BERGHUSA I YSTAD.. AH FAN! SKA TÄNKA,TÄNKA,TÄNKA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0