snart älskling.

inte gjort så mkt nu idag ... mest suttit framför tvn och kollat på lite olika program som jag kollat på nu när jag varit sjuk, sen nu så har jag duschat och sminkat mig, Ska klä på mig också nu snart.
dragit av mina naglar nu ;D dom hade gjort sitt. fan nästan 3 månader. & dom sa de skulle hålla 1-2 veckor. Så nu har jag målat fransk manikyr och lite andra dekorationer på, men svårt att måla med vänster handen, så där ser det fördjävligt ut hahaha x) men ska måla lite med min högra dag, och prova på nytt och se hur de blir ;) alltid skoj.
jag som trodde de va enklare, jo sant. med höger är de ju de, men inte med vänsterhanden haha!
iaf, så kommer snart marlan och älskling hit, sen hämtar vi snyggingarna. också iväg till älskling <3

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0