solsolsol ;D

ställde klockan idag, så va vaken redan kl halv 10 ;D kollade på blue water high! sen vaknade mamma, febrig och förkyld så hon tog en tablett sen gick hon och la sig igen. sen vakna hon och mådde lite bättre (:
stack ner till lotta ;D sola och snacka skit. mycket skönt! så nu har jag verkligen fått färg, speciellt i huvudet hahaha! helt röd, men det blir snart brunt.
hemma, så har duschat och gjort mig iordning nu för lotta&fia kommer om typ .. 20 minuter? och hämtar mig, så kör vi in till Malmö där vi går lite runder, käkar och sen kollar vi bio, mamma mia. tyvärr vill mamma stanna hemma, och bli frisk till imorgon. förstår henne! för då ska vi ha kul ;D
ska till danmark imorgon då, bonbonland och det ska bli såhär fint väder imorgon också, så gå där hela dagen kommer göra oss väldigt bruna ;D fia,mamma,lotta&jag. mycket skoj! sen blir det att handla dricka och så också.
måste gå nu, snacka lite med mamma och smsa älskling! sen blir bär det av till malmö. byebye!



KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0