sovgott (;

Nu är klockan 22.35 och ur min stero kommer musik ifrån Dj Tune feat. Orreman - Bag in da box. Haha är ni förvånade eller x) ? Den går i min hjärna hela tiden sen i lördags då den var i bilen när jag åkte med dennis&älskling haha ;p jobbigt för så bra är inte den låten, eller vad tycker ni ? ;p
ska nog sova nu .. bara lyssna klart på låten och så haha. sen får jag smsa min bror som sitter i mitt kök haha x) för han skulle ha min kontorstol i köket "där hans data är nu för han har inget internet hemma hos pappa"
Upp kl 05.45 imorgon, kulkulkul! faktiskt inte trött då, för jag har ett bra jobb, bra lön och inget att tvida över! jag lever, inga sjukdomar "om man bortser från bölden", har föräldrar, pojkvän & underbara kompisar. Tänk på folket som själv lider av sjukdomar, kanske i värsta fall aids? förlorat sina föräldrar, tvingas bo hos någon mormor som även lider av aids och kommer dö snarast, inget tak över huvudet? & kanske aldrig få äta sig mätt .... Usch bara jag tänker på de så kommer tårarna! & när jag har jobb, eller iaf mer pengar i månaden så ska jag bli fadder till en flicka eller fler..
hur dumma folk än är, så är dom inte värda ett sånt liv, och dessa personerna har inte gjort något men får ändå leva så som dom gör idag, fruktansvärt!
men...... gonatt haha! kom in på fel spår nu ;p
sov gott alla och hoppas ni sover länge imorgon för de gör inte jag (;

KYSS!
saknar min pojke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0