stranden ;D

mamam väckte mig vid 10, och då käkade vi frukost sen iväg till STRANDEN ;D la oss där mitt i solen på vår vita stora filt haha x) ,mycket varmt! & jag har fått rejält med färg iochmed vi sola hos lotta igår också.
massa folk blev det runt 1 tiden, sen stack jag&mamma hem vid ..... 3 tiden, käka lite glass också innan vi stack hem, och en ny tröja till mig ;p
kom hem och då smsa linnea mig, sen ringde hon ;D & dom sitter just nu på tåget, dom åkte klockan 17.00 mot Skåne <3 tar 6 timmar till malmö, och sen tar dom tåget till skurup och då ska jag möta dom! sen blir det då hem till pappa (:
linnea ska antagligen sova hos mig&mamma, YEEEY! trevligt att ha er här! SKÅNE SKÅNE ;p haha!
men nu ska jag ta på mig, nakenfis för jag har bränt lite på ryggen så orkari nte ha kläder på mig då x) ,menmen.
hörs kanske sen! blir nog inte mycket skrivande, men inget viktigt som händer ändå. är bara i trelleborg.
vill ni snacka eller ses,så bara ring min mobil. den är konstig med sms haha menmen ;p

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0