usch, alldeles för trött

Satte mig ju vid Blue Water High, kollade på det sen blev det givetvis Next på MTV! tycker der programet är urlöjligt men ändå sitter jag som bankad framför tvn för att glo på de ;p ballt att se hur folk verkligen går ut med att hitta kärleken på tv, och speciellt när det komme en efter en från en buss och vissa får bara ett "NEXT!"
ah gud! ;p iaf så kollade jag på de : faboulus of (stavning?) Om PAris Hilton, fyfan att ha så mkt pengar och bara lägga de på bl.a. smink,kläder,väskor,skor och utseendet. Tycker det är sjukt! Hade jag varit så rik så hade jag köpt ett stort fett hus och sen öppnat typ Kvinno jour, Till hemlösa, FÖräldralösa eller något sånt.
dom behöver hjälp, så då kan man skita i den dära speciellt jackan för kanske 5000 dollar, och istället ta pengarna till något mycket viktigare, OCH som hjälper andra!
menmen, alla är olika här i världen. Och folk säger att pengar inte är allt, men det är det faktiskt nästan? tycker jag.
somnade iaf till de ;p blev så trött på alla summor pengar dom la ut på sitt utseende, sjukt! mamma väckte mig kl 21.30, då kom hon hem från grannen. Guuud va jag sov! & jag ska fortsätta sova nu, innan jag dör haha ;p
Börja jobba klockan 06.45 imorgon, & jag har skit ont i min stortå på vänstra foten, kan inte röra den. också är det var och geggamojja i den i sidan ... men mamma hade inte tid att fixa de idag, så får se hur de ser ut imorgon.
Men ... Gonatt alla! Gå och lägg er skapligt, ni har en hel dag framför er så sov inte hela dagen haha! ;p
hoppas på att ögonen inte blir likadana inatt.

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0