ute med folket.

igårkväll så kom Dennis&robin och hämta mig, och i Timmis bil satt då timmi,Jonny&Mulle ;D Så åkte vi iväg en sväng till ystad, senblev det mc donalds där också ;p video på kändisen dennis larsson haha! iaf så stack vi tillbaka till skurup igen för att hämta snyggeerika ;D sen blev det lite statiol och sen iväg till trelleborg igen! där träffade vi alla folken ;D "jag va grymt trött haha, noll sömn på natten ju" Sen satte sig marlan i vår bil också brummade vi hemåt till robin för att sova.
natten blev som alltid annars, han somnade och började snarka som fan! inte lönt att vara kvar där så jag tog täcket och la mig i soffan, grymt varmt är de i deras hus så höll på att svettas ihjäl!
vi tre vaknade iaf vid typ .... 1 kanske? och då blev de lite snack i soffan och sen körde vi och lämna Marlan hemma hos micke, och sen vidare till skurup =)
ikväll? lägga mig tidigt, för jag ska jobba imorgon ... hoppas där finns en bra film på tv?
men nu skajag hoppa in i ett bad, och sen blir de korv med bröd till mat haha! svin gott!

här kommer lite bilder från gårdagen med pojkarna ;p




KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0