Helluu (;

idag så väckte mamma mig ;D hon slutade tidigt idag. Skönt att ha dig här hemma, för idag är jag på lite bättre humör iaf hahah ......
vi gick ner i byn och handlade, sen blev det att baka 3 tårtor till min brors kalas som är den 22de juni  (: Kalas hos pappa, skoj att se pappa&mamma tillsammans, Not ;p hahaha! inget "hej" ens ifrån era munnar, men då kommer det bli de för att visa för släkten att ni är lite mer mogna ;p
Tårtorna blev iaf bra (; & jag fick slicka skålen, så som jag alltid fick göra när jag va mindre (A) HAHA
mamma orkar inte göra mat, så blir köpemat idag .... inte bra ;p jag som skulle gå ner i vikt till hösten.
menmen, tar vikten som den kommer. har ju mitt lilla mål till jag blir 18år typ, men det kommer aldrig då, inte så som ja gvill .. för då måste jag vara stenrik ;p eller inte stenrik, men rik haha!
älskling kommer ikväll, så då blir det filmfilmfilm & mysmysmys <3 ,
imorgon är det midsommar, & vad händer då? hamnar nog i trelleborg som vanligt. trevligt.







hoppas ni får en underbar kväll, för det kommer jag (aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0