kalas hos daddy.

idag så vaknade jag för första gången på lovet, av mitt alarm på mobilen ;p
skulle ju till pappa&min bror på kalas kl 15.00, så fick ju vakna vid 12 för att göra mig iordning och så. mamma&jag körde dit och fixa med tårtorna, sen kom folket ;D mycket trevligt men ganska drygt ändå haha. Ingen i min ålder, förutom Daniel som är närmast menmen. Käka massa kakor & tårta, så jag är så himla mätt nu så ingen mat idag för min del. kom nyss hem från pappa, så sitter bara här. mamma vill ha datan men ahh.. Jag vill ut !!! så jävla dött att sitta hemma på sitt sommarlov, sitta hemma max 1 dag, inte 2dagar på rad, herregud. det gjorde jag när jag va liten ;p & gör det när jag är pensionär. men vafan, jag är tonåring & VILL UT . vill ha en liten pommes med grillkrydda på TCgrillen.
tråkmånsar, kom ut..
älskling kan inte vara här halva natten ju :( för han ska jobba imorgon.. ahh..
byebye tråkisar,















KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0