stuuuudent (; home.

Klockan är nu 03.02 & jag har precis kommit hem ifrån Alex. Kom dit ganska sent, och då börjades allt direkt (; Det var ett jävla ös, fick träffa min tuffing;D <3 längesen. & mulle,mandy, tobbe och allihopa, jätteskoj för det va åratal sen sist....
Alex var jättefin och jag tackar för en mycket trevlig kväll, även om jag knappt kunde gå p.g.a. att mina fötter va så kalla, hade ju inte precis klätt mig för nattens kyla :/ ,men vafaN! dansa sig varm.
mill&jag fik panik med hemskjuts hahahah! men vi tvinga Knuda, tack så mkt <3
Moffar,Micke,Jenny,Robban,Smulan,Anton,Mill,Knuda & Jag, alltså 9 personer i Knudas mammas saab ;p
Skit tråkigt och trött va jag också, så kördes jag hem ;D skönt! nu sitter jag bara här,
ska sova nu. upp tidigt imorgon ;D

Byebye babes (; <3

ser ni så fin han va idag ;D & tack för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0