ystadfestival & färgat håret.

idag har jag haft noll tid för datan ;p erika smsa mig imorse så stack till henne med mitt folie haha! sen börja hon slinga mitt hår, blev klara runt 3 tiden kanske typ, blev så himla nöjd ;D LJUST! jatack.
stack hem, och då käka jag och mamma(; in i duschen sen fixa mig och iväg och mötta melissapudding. gick direkt till TCgrillen "såklart" köpte pommes, & hon hotdog. POMMES; ÄNTLIGEN! haha.. sen efter de så blev det "faktiskt" tåget till ystad, ah varför haha "om man tänker nu " ,iaf. va ganska dött och jag är väldigt trött så ..... men det gick, trevligt att umgås med min melissa iaf. det va ju ett jävla tag sen sista :/
telenortält stod där, och en såg hyffsat bra ut, så börja han snacka och vi bara tracka ner på Telenor hahahha, fast han va trevlig. snacka med han flera gånger, så det va skoj. Sen träffa vi såklart tobbe (A) & ludde o.s.v och givetvis min monica. sen gick vi vidare och så och då kom frida,frida&emmy. så dom gick med oss till tåget, och där gick inga fler..
jag hade inget batteri ............ fick låna fridas mobil och sätta mitt SIMkort i, fråga massa och stork ville köra, han är HJÄLTEN! glöm inte de folk haha.annars hade vi fått "sova" på stationen oc hväntat på första tåget hem.

går inte att ladda upp bilder nu ;s ... fuck! men ska prova mer, annars försöker jag hinna imorgon.
inga viktiga bilder, bara allt som melissa tagit på mig haha! & mitt ännu blondare hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0