.

idag så ringde melissa och va krasslig ;p så hon skulle stanna hemma, saknat dig i skolan !!
min böld kom tillbaka nu inatt, sen kände jag mig yr och feber. men jag va i skolan ändå,pallar inte vara hemma, finns inget att göra här ;p men stina ville skicka hem mig, menmen! hade orientering på idrotten så va jag med evelina,jenna&sabrine så skulle vi lura alla andra för att dom inte skulle hitta något, men det slutade med att vi inte hittat några, medans alla andra hittat alla xD hahaha ! pinsamt,
stannade kvar efter skolan med linus,stina&sofia, kollade på vår musikal hahha!
stina: så gullig du va när du gjorde så med huvudet haha ! "får faktiskt hålla med utan att skryta" hahahaha.
sen stack jag hem, sen blev det tvätta haha! ska ner till apoteket sen med mamma kanske, ska fixa pencilin till halsen som jag kan ta med till prag, om jag får en JÄTTE böld .............................
ska nog bara vara inne idag, känns som jag vill vara de i helgen igen, så dåligt mår jag. måste ju bli frisk till PRAGPRAG ;p men måste iaf träffa tuffing, så det ska vi fixa.. <3

vila i frid morfar..
image8 VILL HA, VILL HA!!! SÖTNOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0