ajaj..

usch jag har munsår ;o fast dock inte lika stort som igår "tack gud" men ändå skit stort.. tar salva hela tiden.. ah vill bara att man ska kunna knäppa med fingrarna också är det borta haha! men nej jag får stå ut, bränner som fan gör de..
sen har halsbölden spridit sig, nu är det under hakan massa knuter också, känns fan som jag har cancer, lite rädd nu när det spridit sig för det gör inte halsböld, ochmamma blev med rädd, så imorgon ska vi till läkare, och hoppas vi skickas till ystad lasarett direkt!
just nu sitter jag bara här och skriverlite med mulle på msn ;D alltid lika trevligt med den vännen, äkta! ohyes.
iaf så ska jag nog börja plugga lite, så jag kommer någonstans, ska läsa 1 bok till jullovet, kan dom tro. jag hatar att läsa böcker och nu ska jag läsa en på ca 5 veckor ;O PANIK! hahaha

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0