äntligen helg!

ah fredag idag och dagen har väl varit si sådär. trött på den skolan alltså ;p vet inte varför, vill bara inte gå i skolan kanske haha x) ajja.. inte gjort något vettigt nu iheller haha! likt alla andra dagar där.
och jag gjorde en mycket pinsam sak x) HAHAHAH! ellerhur jessica ;p  va i min egna värld bara, så kan de gå när man tänker så mycket haha ;p men skit i de, haha (a
vädret har varit väldigt kasst, regnat från morgon till nu .. och det regnar fortfarande, jäkla väder! hit med snö istället för regn, orkar inte de.. hål i alla mina skor så blir helt blöt om fötterna x) ...
ajja thats the life ..
sitter här nu och lyssnar på lite musik medan jag precis snackat med mulle och min kära pojkvän. najs baby!
händer ikväll? hrm, antingen hem till baby, eller så får jag se om någon idiot vill träffas haha x)
fick tid för att bygga mina naglar, tacktack! på fredag så jävlar sandra haha ;D & jessica ska göra det med mig, I like.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0