första advent.

snart är det julafton (: 2 veckor kvar i skolan för min del iochmed jag blir opererad då..
lite om helgen.
pojkvännen kom hit så körde vi hem till han och kolla på IDOL med hans mamma, också kom mulle också (; skoj! sen blev det ut en sväng och köra. sen lite av filmen ARN. riktigt bra, även om det inte va min stil av film.
lördagen, vaknade redan vid 9 tiden.. ;p då blev det massa mys, sen stack han til stan för att köpa skjorta och jeans, så då hoppa jag in i duschen och sm9nkade mig ;D sen kom mulle. blev pizza och sånt då sen stack vi hem till mulle för lite krök och skitsnack sen vidare till dennis ;D sjukt härlig kväll, lagom drickande och härliga folk. <3 GRATTIS DENNIS OCH HOPPAS DU HADE SKOJ MED DIN LÖSFITTA (; Graauuuw haha! jag&robin åkte hem med hans pappa vid 2 tiden, det va bara lite folk kvar och alla va trötta så ja ;p sov och mös. sen upp vid 2 tiden på idag och då blev det hela arnfilmen. I LIKE IT. jag&älskling gick till mulle där robins bil stod. sen åkte vi hem till mig och nu sitter jag&mamma, kollar på wallander :D <3 blir snart sängen.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0