första dagen i skolan .. -.-

vaknade upp klockan 8 bredvid min kära pojkvän, oj så kall han va ;p hoppsan, råkade jag ta allt täcke inatt igen. får ta mitt extratäcke nästa gång ;D så du inte är så kall när du vaknar haha.
iaf så när han körde mig till stationen så såg vi mill&smulan så hämtade upp dom så körde vi alla till stationen. 
& VET NI VAD? tror ni inte jag fått ett STORT munsår ..... väldigt stort, ser förjävligt ut! hatar de,så hoppas det snart går bort, innan jag får panik.
iaf, skolan va väl helt ok, vikarie och sånt.
JA ALEMA, har du sugit mycket kuk på lovet?!
- VA SÄGER DUUUUU "så fick sara skiten, igen x) "
ah det va kul ;p gillar en stor del av min kära klass hahaha, trevliga ord.
nej men nu ska jag gå och kolla på färjan med mamma.

www.gratisbio.se/rss.php?UserID=85929
gå in på länken och bli medlem, samla poäng och vinn tillslut presentkort/biobiljetter.
krävs många poäng men det är inte så svårt (:

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0