fucka bilddagboken!

varit i skolan idag, inte fått något gjort idag iheller haha! eller jo lite BKF, kommit långt så det är jag glad även, samma med fridiskunskapen ;D I LIKE IT. men något jag verkligen inte pallar börja med är samhäll, levnadsstandard i skurup. OMFG .. palla ;p
iaf så sitter jag och lyssnar på A drop in the Ocean. sjukt bra!
försöker komma in på någon vän på bilddagboken men det funkar inte, fatta som jag dampar! måste in där, men nej det går inte.. kommer in, sen när jag går in på vänner så börjar de sega lite, sen när jag trycker på en vän så funkar ingenting :/ alltså kan jag inte kkolla på någon människas bilder alls....... hann typ inte i skolan iheller, så imorgon jävlar! måste fan in innan helgen hahahaa ;p
nej om man skulle göra lite BKF snabbt sen hoppa i ett varmt bad ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0