Grauuuw!

igår så gick kvällen åt till att mysa och umgås med pojkvänner, bl.a. kolla på andra avenyn ;D han börjar komma in i de nu (; haha gutt!
somna först för en gång skull, sov underbart men hosta ihjäl mig så inte han kunde sova lika bra ;p synd om dig baby haha! men så kan de gå ..
vakna och gjorde mig iordning, sen la jag mig under täcket igen ;D sen skulle han köra mig till skolan, faktiskt.så vi hämta jessica först sen iväg till skolan, höll på och somna haha!
tyvärr sover du inte här inatt igen :( så jag får försöka plugga massa och få det gjort idag haha.
skolan har varit ball idag, haft sjukt kul ;D grauuw tvättisar! ni gör så man får ett leende på läpparna varje dag.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0