gud så vackert!

var ju i kyrkan innan med mamma, gud så vackert det va! aldrig sett något så vackert,
kyrkokören var underbar och även vår kära präst håkan :D haha!
tände även två kyrkoljus.... ett för farmor.... och ett för morfar... saknar er och hoppas på att ni såg när jag tände ljuset och satte det i den "ljusstaken" där alla sätter ett ljus för en saknad. jag satte mina för er, för att jag saknar er något så enormt.. <3
iaf så gick vi hem vid haalv 7 tiden, då det var slut. och då blev det hem ;D käkade lite och så. sen nu kollar jag på Gossip Girl, och efter det så blir det Andra Avenyn. min kära pojkvän kommer snart också, underbart.


ljusen för alla som gått bort under året .. <3

Dagens outfit.


Jacka : Vera moda
Skor: Dinsko
Knästrumpor: -
Jeans: Gina tricot
Tshirt: Monki
Linne: Gina tricot
Halsduk: Vera moda
Vantar: -

xoxo /celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0