härlig dag i skolan.

denna skoldagen var najs! började klockan 08.15 med mentorssamtal, där jag blev förbannad på min mentor, cp tant. för att jag fått 19 % frånvaro även om jag varit på alla lektioner. och får jag 20% så får jag inget studiebidrag. men iaf, palla inte hon. hon blev sur så jag gick ;s
sen hade vi studiepass där jag,sara,kasim&jessica satt och snacka skit och sen skulle vi ha engelska men där blev det också massa skitsnack haha ;p sen BKF vilket var helt ok, jag,sara&simon har en grupp. och det gick bra för oss ;D
sen lunch men då stack vi hem, fick arbeta på valfri plats på eftermiddagen, tacktack.
men då gick jag till mammas jobb sen läkare och han skicka remiss till sjukhuset så jag kan bli opererad någon gång, så det inte sprider sig änhnu mer :o
kom hem och då blev det pluggplugg ..... segt som fan! men måste göras, ska läsa lite av boken sen ikväll, ah orka läsa böcker. värsta rä att jag gjort arbete som samma bok i 9an, men hittar inte de arbetet så kan inte ta från de... fuck också!!!!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0