mitt förflutna.

nyss kollat på greys anatomy, ah älskar det programet ! Sitter bara och snackar med min pojkvän nu, sitter och snackar om vem jag var förr, och hur jag var. allt skit jag gjort tillsammans med mitt gamla umgänge, älskade verkligen vännerna jag hade i de umgänget, man blev trött på festerna man va på, för där va de bara slagsmål och massa skit! och vad jag trodde var vänner, jag hade helt fel. När man väl satt i ett polisförhör så tog jag alltid skulden, ALLTID. och när jag sedan grävt ihop massa med umgänget om vad vi ska säga till polisen, jag gjorde allt för att inte mista dom. men när jag skyllde saker på mig, när det var någon annan som stulit typ min kompis mobilen. jag fick skiten, alla vände ryggen till mig.. och fick jag något tillbaka? nej aldrig.. aldrig skyddade någon mig, jo en kille fanns där och försökte hjälpa mig, han hade redan så mycket skit och rättegångar så det gjorde ingen skillnad med fler.
usch förstår inte hur jag fått min mamma att gråta så mycket, all skit.. skäms för de när jag pratar om de, bara jag nämner mitt "förflutna" tänk att jag var sjukt nära på att få flytta, mamma orkade tyvärr inte mer, jag lovade: jag gör aldrig om det. men dagen efter så ringde någon och berättade ännu en sak för hon.. förstår hon verkligen nu, men inte förr. hon ville skicka mig till pappa,men gav mig en sista chans och jag är glad att jag tog den chansen. för om jag tvingats bo där så hade jag packat det viktigaste och stuckit..
men slutsnackat om de nu ;p ..... skäms så. ska sova. byebye snyggingar.

xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: melissa

jag vände inte dig ryggen iheller.

2008-11-15 @ 15:49:03
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0