mycket trevlig kväll!

denna kvällen gilla jag starkt, även om det inte hände så mkt så kom jag iaf ut till folket <3
saknar folket, var några veckor sen jag träffa er, sjukt alltså...
iaf så kom mill hem till mig och sedan ner till byn för lite mat, så kom danne och körde oss till dennis där timmi, kalle och några till var. Så körde vi till stan. dennisdennis ;D min kära vän! haha.
va ute och penta runder med alla, sjukt många folk ute! 10 bilar och lite till, alltid lika kul (:
efter några timmar så kom även min kära pojkvän dit, också mulle&mandy ;D ah blir så glad av ditt skratt mandy haha!
sen blev mill hämtad av danne, men jag & erika ville inte hem än ;p "hon var också där haha" & sen skulle dennis hämta hans föräldrar och köra dom någonstans, så jag åkte med tobbefavorit ;D tror ni inte hans baslåda flyger ut i bakrutan så den spricker i tusen bitar ;p haha! sjukt. sen när vi skulle "kasa" igen så höll den på att flyga ut genom hålet hahahha!
klockan 3 blev det hemfärd med tobbefavorit och erika (: och då var det SVINKALLT i bilen iochmed rutan var väck där bak, STOR RUTA och det blåste ute, kallt kallt haha ;p men är hemma nu och ska lägga mig för att sova...
gonatt folket!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0