ny vecka, nya utmaningar.

vaknade imorse och kunde knappt andas, greps av paniiiik ;o jävla böld, back again!
stack till skolan och hade BKF där jag kom ganska långt. sen efter lunch blev det IOS fast vi fick reda på betyget för arbetssätt och lärande. ah så arg jag blev! jag var PYTTEPYTTE nära MVG, vafan. ge mig mvg om jag nu var så pass nära, så sa hon att om jag fortsätte så ,så hade jag stora chanser på MVG i IOS (: hoppas på de .... men arg över att hon sa att jag va nära mvg, SÅ nära mvg. bättre om hon sagt: VG hade du. man bara: jatack
menmen, stack till sjukhuset sen med mamma, blir operation så snabbt så möjligt sa läkaren "kan dock inte stava hennes namn eller uttala de hahah ;p "
efter det, så stack jag hem "hade SO kvar så dissa de" väl hemma så började jag plugga, gjorde nästan klart BKF individuella, ska bara ringa till funhouse eller se om dom svarar på mitt mail, också ringa till en förskola och även försöka ta reda på om skytteförening. kan ni något om vad man behöver för pedagogiska krav för att arbeta på en skytteförening så skriv gärna! (=
gjort mycket på IOS också, ska bara ringa elsy så har jag bara kvar jämförelsen på generationerna.. AH ORKA!

ännu en borta från klassen, vi blir bara mindre och mindre ;p 3 borta. en pga graviditet,

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0