;s

jag och mamma bestämmer oss för att ha en filmkväll med massa godis,chips,nötter och kakor ;p det är ju alla helgona helgen och det betyder att det va massa skräckfilmer på tv ;D vi valde att se The groudge och When a stranger calls. Själv har jag sett båda men dom är så superbra och mamma har då hört vad jag sagt om dom och vi bestämde oss för att se dom. men helt plötsligt så låg båda och sov under täcket med katten haha ;p
denna dagen har slitet på mig.. inte mått bra, ögonen gör ont så ska snart sova. hemsk dag men det är en sån dag som man ibland måste gå igen ändå.
ajja, vaknade upp nu så sitter och snackar med Sholle och Argjent på msn (: najs! men ska väl snart ta och bege mig till sängen..
vad ska ni alla göra imorgon då? söndag ... -.- inte dom roligaste dagarna, men sköna ibland.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0