sööndag ..

då va man ändå uppe ganska tidigt idag ;D gick och la mig vid 3 tiden, för jag sa och smsa lite. också vaknade jag ändå klockan 11. bra jobbat celina! (; haha.
nu har jag&mamma käkat frukost, så vi ska köra ner till lotta lite. hon ska bl.a. plocka mina ögonbryn, för det behövs ;o hahahaha! buskiga helsike, men det kom vi överens om, så denna gången blir det bra.
efter det så ska vi sola lite ;D sen hem snabbt och duscha, göra iordning oss för att sedan gå ner till kyrkan för att gå på minnesgudstjänst. vackert.
sen hem igen och då kommer robin. & då ska vi se andra avenyn, mysa och snacka. <3

också börjar skolan imorgon.. lovet har gått snabbt, men känns ändå som en evighet.
gjort lite grejer iaf. bl.a. malmö ett x antal gånger, ktown med josse, svedala och umgåts med mamma
skönt med skola ändå, träffa jessica&sara <3 grr tvättisar haha.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0