ah blir så förbannad.

när jag fixat lite med packningen och valt sagor till BKFn så tar jag fram dammsugaren och börjar dammsiga vår lägenhet. När jag dammsugat 3 rum så helt plötsligt stängs min musik av. Steron lägger av, datan stängs av och tv går itne igång. alla dosorna i mitt rum står på ON så fattar inte vad problemet är nu ;S ah blir bara så jävla förbannad alltså! allt ska fan gå åt helvete i denna jävla lägenheten, otur som fan har mamma&jag haft, och den vänder ju aldrig till de bra.
så nu sitter jag vid mammas data, men kan inte precis fortsätta med mitt arbete för det skrev jag ju på datan :@
förbannad, ja som fan alltså!

tur åker jag imorgon, så då blir det inget bloggande .. förän på söndag då jag kommer hem igen!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0