ahh härligt.

ah vad är bättre än 20 minuter på solariumet och sedan en kebabpizza ;) mMmmm så gott det va.
fyfan, trött som jag är just nu iochmed allt som hänt och sömnlösa nätter så kändes det skönt att återgå tillbaka till solariumet, somnade direkt också! sen vaknade jag av att det släcktes.
- oj redan klart.
haha! tiden går så fort när man ligger och njuter av värmen ;p hha!
gick iväg sen till pizzaboden där vi delade på en kebabpizza, Mums säger jag bara! sen blev det hemåt, sitter bara här nu och snackar med erikasnygging som jag såg utanför pizzaboden (;
ska hoppa in i duschen nu, besök ikväll "dock inte till mig haahha" jag får inga besök :( fast pallar inte iheller, ska ju se andra avenyn, det är ju så bäst x)

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0