du kom som en ängel.

ah älskar den låten som fan! varit en av favoriterna sen några år tillbaka <3 lyssnar alltid på den när man känner sig lite nere .. sjukt bra låt, Fonky Fresh.
iaf .. vakna upp i älsklings säng, sjukt mysigt! la och mös på morgonen sen så körde han hem mig då jag bara sprang upp, gjorde mig iording och käka en clementin sen iväg till tåget. Där stog melissa och vänta på mig, så stack vi till malmö för hon skulle lämna hennes skor, och byta till annan storlek. så köpte jag farsdagpresent, en julklapp till mamma, armband till mig och en lakritsburk. inte fått mitt jävla studiebidrag, fan va de ska klydda! så pank nu, får pengarna för jackan jag lämna, nu i veckan sen får jag studiebidragen idag, eller skulle haft de men inte fått de ;o sjukt!
iaf så va jag hemma vid halv 4 igen och då gick jag&mamma för att hämta mat, gott ! sen nu blir det hemmakväll,ville ut ikväll men nej ..
imorgon måste jag fan ut .. pallar inte sitta hemma! men vill inte ut i skurup, kommit ifrån de folket liksom. kanske besöka en vän ;p haha fast klyddar bara då. men ja, får se vad helgen har att erbjuda, som det ser ut som nu såvill jag bara ligga under täcket ..

xoxo /celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0