försäljningsparty?

inte lönt att berätta om skolan, för vad händer där? typ redovisning och en jävla massa klydd i klassen igen, vafan är det med den jävla rektorn ärligt talat? dampar fan snart alltså!
dra inte upp massa gammalt skit, hon går inte på vår skola, hon har nya kompisar och går i en ny klass. ingen snackar med henne och hon snackar inte med oss, låt det då va!!! för helvete :@
bara håll truten och fixa inte fler jävla möte med rektor,skolvärd eller kurator. vi går på gymnasiet för att lära oss saker och för att få en utbildning, så låt oss då göra de och skippa snacket!
iaf, när jag kommit tillbaka till skurup så gick jag&mamma  till hår&hud bolaget för att handla ny foundation till mig (: Dags nu snart så passa på idag, där träffa jag hanna (; hon praktiserade nog där? <3
sen hem, duscha,äta och fixa mig sen iväg med mamma till kirsta ;D där tjejer/kvinnor var samlade så kom det dit en försäljare (: trevligt men inget för mig haha ;p

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0