gossip girl igen.

ja då har de också börjat nu! alla serier går igång nu, kollar dock bara på gossip girl, greys anatomy och andra avenyn. Gossip girl började idag! gillar de starkt alltså. handlar om saker som sker i många ungdomars umgänge och sånt, familjer, kärlek, vänner, knark, skola osv. hur man gör för att passa in och sånt. gillar de. så det ska jag aldrig missa på söndagarna haha! (;
sitter nu och snackar med josse&dansken på msn sen glor jag runder på bdb och bloggarna. trevligt!
blir sängen nu snart, så jag kommer upp imorgon! (: dock sovmorgon vilket jag älskar. haha.

xoxo /Celina
tror fortfarande på oss, vill ge det en chans
men är nog omöjligt. loveu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0