HJÄLP!

behöver er hjälp nu .. snälla,
har precis köpt en ny vintertjacka, tyävärr inte sån jag vill ha ... köpte en brun everest med fel fickor ..
& nu har jag 14 dagar på mig att byta denna, om jag inte använder den. och vill inte de fr om jag nu använder den så kommer jag säkert hitta en sån jag vill ha :/
någon som sett en militärgrön vinterjacka iår? med "bröstfickor" som man bara stoppar in händerna? ingen dragkedja eller karborre..

nu går de inte att ladda upp bilder iheller, dampar!
men gå in på www.bilddagboken.se  också sök på Sessaaan
vet inte om jag har gästlösen, men har jag de så bara skriv här så skriver jag de till er.

snälla hjälp mig ....

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0